söndag 7 augusti 2011

Ny kurs inom kort

Jag har tidigare meddelat att jag kommer att ge en kurs inom IKT och lärande, det blir både teori och praktik och jag har för avsikt att kursen skall kunna tillgodoräknas som poänggivande vid Högskolan Dalarna. Jag tänker att vi skall hålla till i Google+ och nyttja den som lärmiljö, alla inlägg och era egna inlämningsuppgifter skall ligga på öppna platser (bloggar mm) och därför så lämpar sig inte minst Google + för detta. Om du inte har ett konto på Google plus kan du skaffa det genom att klicka på denna länk: (Inbjudan Google plus) så får du en inbjudan. Detta innebär inte att du per automatik blir med i kursen, men du är välkommen om du vill...tag bara kontakt med mig.

Mer information om kursen på följande inlägg:

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.